Grillpremiär!


Vilken härlig dag!
Vilken värme och energi man får av solen! Fantastiskt!
Jag jobbade idag, men barnen ville så gärna grilla - det är det bästa de vet!
Så jag köpte kött på vägen hem, och så åt vi årets första gillmiddag på altanen. Den fjärde april!!
Så mysigt och gott det är, och vad smidigt det är att laga middag ute. Och det är lättare att få hela familjen engagerad.
Jag tror att jag ska köpa en kokplatta som vi kan ha på altanen så vi kan koka pasta eller potatis ute också!
Jag har redan en hemmagjord liten bänk med en balja och en kran som jag kopplar till trädgårdsslangen så jag kan stå ute och skala potatisen och skölja och skära grönsaker. Det är jättepraktiskt, så nu fattas bara kokplattan också!/Åsa

Kommentarer
Postat av: Åsa Säll

Vilken kul idé med en blogg! Nu kan man ju läsa och N-ä-s-t-a-n känna att man är en i det härliga gänget! Lycka till med nya styrelsen och hitta på många kuligheter, jag och barnen kommer, LOVAR!

2009-04-05 @ 21:52:21
Postat av: Åsa F

Vi ska försöka hålla stilen! Du är alltid välkommen med idéer - du vetju att det kan behövas ibland....

2009-04-07 @ 20:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0