Tiden går

Det är ju rent otroligt vad tiden går fort! Jag - såsom så många andra - hinner inte riktigt med. Och här blir det framförallt inte mycket skrivet.....sist var det ju sommar!

Igår var det "Gör din egen adventskrans" i Bygdegården. En jättemysig kväll med doft av granris och glögg.
Eva visade och inspirerade oss, och vi snodde ståltråd runt ris från alla möjliga barrträd och mossa och det växte fram jättevackra kransar som ska pryda dörrarna i samhället.
Jag hängde upp min direkt när jag kom hem! Det är lite tidigt - jag vet. Men det är nu det är som mysigast, tycker jag. Första advent njuter jag minst lika mycket som på julen. Alla ljus i fönstren och lussekatter och glögg.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0